Aksaglik Genel Sağlık Bilgilendirme Portalı

Ak SAğlık

`Ozan ölüyor` dediler diye kelepce gitti

leave a comment »

Uzun süredir aşırı kilolarıyla sorun yaşayan Ozon Orhon , yaklaşık 6 ay önce midesine kelepçe taktırmış ve 4 ayda 127 kilodan 68 kiloya düşmüştü. Sanatçı, annesinin baskılarına dayanamayıp kelepçeyi 2 ay önce çıkardığını söyledi. Hayatı bir tehlikesi olmadığını söyleyen Orhon , `Hakkımda çıkan `Ozan ölüyor` dedikoduları annemi rahatsız etti. Ben de kelepçeyi çıkarttırdım. Şimdi birkaç ay sadece sıvı ile besleneceğim` dedi. Kelepçeyi taktırdığı zaman, olayın bu kadar ses getireceğini düşünmediğini söyleyen Orhon , `Sadece zayıflamak istiyordum. Hayatımın hiçbir döneminde promosyon yapmadım. Ama kelepçeyi taktırınca programlara yetişemez oldum. Bu bence Allah `ın bana verdiği ikinci bir şans. Bunu iyi değerlendirmem gerekli. Yeni bir albüm hazırlıyoruz. Bir de ocak ayında yeni bir dizi projesi var` dedi. Emin BABACAN

2006-09-24 Akşam

Konu ile ilgili olarak detaylı Bilgi için Lütfen Tıklayınız…    Op Dr Murat Üstün

Written by aksaglikportali

Aralık 26, 2009 12:30 pm

Basında Mide Kelepçesi kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

