Aksaglik Genel Sağlık Bilgilendirme Portalı

Ak SAğlık

550 kiloluk adam ölümünü bekliyor

leave a comment »

Meksika, 550 kilo ağırlığına ulaşan bir adamın yaşadığı trajediye ağlıyor. Rahatsızlığı nedeniyle 20 yıldan beri sürekli kilo alan Manuel Uribe, `Yetkililerin, zayıflamam için yardımcı olmasını istiyorum. …

Meksika , 550 kilo ağırlığına ulaşan bir adamın yaşadığı trajediye ağlıyor. Rahatsızlığı nedeniyle 20 yıldan beri sürekli kilo alan Manuel Uribe , `Yetkililerin, zayıflamam için yardımcı olmasını istiyorum. Tuvalete bile gidemediğim için ihtiyaçlarımı annem karşılıyor. Baldırımdaki yağlar artık yere değiyor. Sürekli oturduğum için de vücudum yaralarla dolu. Tedavi edilmezsem öleceğim. Yardım edin. Ölmek istemiyorum` dedi.

19.01.2006 Akşam

Konu ile ilgili olarak detaylı Bilgi için Lütfen Tıklayınız…    Op Dr Murat Üstün

Written by aksaglikportali

Aralık 26, 2009 11:19 am

Basında Obezite kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

